when you are around i feel like crying.
the uneasy, hate feeling inside me rising
WHY?because you're so not understanding
what I'm saying can you hear it clearly?
what I'm writing can you read it carefully?
what I'm giving can you keep it properly?
I'm not happy when I'm with you
when you are around
you bring what's bad in me
------------------------------------------------------------------------------------------------
5 comments:
marah kat bos ke ni?
hehehe..
btw, tinnitus masih melanda ke?
tu ah..maroh sapa leh siap reka poem dlm masa 5minit lagi..haha
mcm nok berasap je..
tinnitus masih lg ringing2...bergendang2..
hahahaha..
mcm aku aritu ah..wat poem ke pengetua kolej aku ms tengah meeting..wakakaka
eh. xse gi check ke telinga mu tu?
mlas nk g cek..sbb melalui ape yg aku baca tu dia sebenarnya bkn disease..cuma disturbing jek..
aku pon penah tnya Dr kt ofis aku ni..dia ckp xdok nape2 kot...
btw..aku patut cek kot..he2
Post a Comment